diumenge, 17 de maig del 2009

Excusatio non petita, accusatio manifesta

Què intel·ligents que eren els romans, xe! I és que, si algú t'explica una cosa que no li has preguntat, què vol dir això? Que t'està enganyant, que intenta defendre's d'una cosa que sap, com tu, que és veritat. "No no, és que jo..." = culpable!!
I això li passa molt a aquest senyor del dibuix (que, per cert, no he fet jo... ja m'agradaria a mi), que es passa el dia predicant la seva inocència, que és víctima d'un complot del PSOE i del jutge Garzón, que com tothom sap és la bèstia negra del PP en els últims temps. Però la majoria dels valencians sabíem des que va ser escollit president (estic segura que fins i tot ho sabien molt dels qui el van votar) que és un mafiós i que és del mateix estil que el Zaplana (un honor? no ho crec).
I ara a veure què fa Marianico!! Que Francisco Camps (Francesc no, que el valencià és un idioma de camperols... ¬¬') va ser dels pocs que el va defendre fa un any i li va organitzar aquell congrés del PP (amb diners de tots els valencians, n'estic segura)...
Clar, que això del "excusatio non petita, accusatio manifesta" no només li passa al senyor president de la Generalitat Valenciana!! Li passa a moltíssima més gent. Però, què hi farem??

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada