divendres, 24 d’abril del 2009

Sant Jordi


Passejar per la Rambla (plena de roses, de llibres, de gent...), veure tots els balcons amb estelades penjades i la ciutat engalanada, regalar una rosa i rebre, amb emoció, un llibre. Són coses que et fan sentir més viva, que et fan recuperar la il·lusió perduda i que et fan veure que el món també té moltes coses bones.


I poder compartir amb una amiga tots aquests bons moments és la millor sensació de totes... Pots trobar a faltar altra gent i, fins i tot, arribar a estar trist, però ella està allà amb tu i la resta de les coses són secundàries.


Per això, sentint si en algun moment la vaig fer sentir incòmoda, moltes gràcies.

1 comentari:

  1. Incòmoda jo?¿ no... Em va preocupar més quan me vas deixar sola al frankfurt, xo weno, era x una bona causa. No res noieta, q va ser un sant jordi inoblidable des de q em vaig llevar fins q vaig tornar a caure al llit. Merci x les passejades, la rosa =), el "japo", les birres, el sopar i tot el q va anar seguint tot i q tu ja saps q em va sobrar un tema en les nostres converses... xo wno (era el dia dels enamorats, ho puc entendre) Un besito molt fort! T'estimo!

    ResponElimina